چکیده

در دنیای کنونی زندگی که متفاوت از زمان های گذشته است پدیده های جدید متنوع و به هم پیچیده آنچنان فراوان و نو به نو شده اند که دانایی ها، توانایی ها و امکانات را اجتناب ناپذیر می کند. البته این دانستنی ها و مهارت ها باید قادر باشند امنیت روانی و احساس زیبایی دوستی را در مواجهه با مشکلات زندگی تضمین کند. در روند استفاده از امکانات در راه مقابله منطقی و فراگیر مسایل دنیای جدید به خصوص نگرش های جوانان باید از اصول بهداشت روانی استفاده نمود، چرا که نوجوانان ما نیازمند فضای شاد برای شاداب زیستن هستند.در شرایطی که اکثر منازل شهری تبدیل به آپارتمان های کوچک و به دور از فضاهای بازی شده است.حداقل کاری که می توان در تامین بهداشت جسمی و روحی فرزندان داشته باشیم ایجاد فضای مفرح و شاد ی بخش در مدرسه است.زیرا اگر فضاسازی مناسبی در مدارس انجام شود به شاد زیستن فرزندان خود کمک بسیار مهمی خواهیم کرد.

برای دست یابی به تحقق آرمان های مربوط به شاداب سازی مدارس باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسئولان نظام آموزش و پرورش ایجاد نمود.در واقع شاداب سازی مدارسرا باید در ابعاد ظاهری و ابعاد معنوی جستجو کرد.

در مقاله حاضر ابتدا به معنای شاد بودن از دیدگاه قرآن و ائمه معصومین(ع) و روانشناسانپرداخته، سپس  از دیدگاه نظام آموزش و پرورش به این موضوع اشاره شده و در پایان راهکارها و پیشنهادات مناسب جهت ایجاد مدرسه شاد و با نشاط ارائه گردیده است.

منبع:https://vafe.ir

شکلک های محدثه


مدرسه شاد شاد ,های ,مدرسه ,ها ,شاداب ,ایجاد ,مدرسه شاد ,شاد و ,و به ,و با ,از دیدگاهمنبع

تعیین مخاطب

سالروز حماسه 9 دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گرامی باد.

مقاله ای تحت عنوان:مدرسه شاد و با نشاط

شادابی در مدرسه برای رشد دانش‌آموز

چگونگی ایجاد نشاط در مدرسه

مدارس تشنه نشاط و شادی هستند/ راهکارهای ایجاد نشاط

چارچوب و متغیرهای موثر در شکل‌گیری مدارس شاد

مشخصات

آخرین جستجو ها

روش های دوست یابی اینجا همه چی هست سیستم های اعلام و اطفاء حریق رپ بجنورد اخبار تکنولوژِی و بازی های کامپیوتری تابلو ساز مجرب گروه ورزشی درنا تو بهترین خرید رو از ما داشته باش اجناس فوق العاده نگهداری و سرویس پکیج